O nas

Nasz cel

Naszym celem jest stworzenie przedszkola, o którym dzieci będą pamiętać przez długie lata.

tadzio-i-piesNasze przedszkole jest takim miejscem, w którym dzieci w pełni mogą przeżywać swoje radosne dzieciństwo i gdzie codziennie mogą odkrywać swój nieskończony potencjał. Nasi mali odkrywcy uczą się przede wszystkim przez zabawę, która jest najlepszą formą przekazywania dzieciom wiedzy o otaczającym świecie i niezbędnych umiejętności.

Życzliwa i wyrozumiała opieka kadry przedszkolnej, kochającej i rozumiejącej dzieci oraz duża różnorodność zajęć w ogólnodostępnej ofercie, pozwalają z każdego naszego przedszkolaka wydobyć jego mocne strony i właściwie wspomóc go w harmonijnym rozwoju pod względem emocjonalnym, fizycznym i intelektualnym.

STATUT


Co nas wyróżnia

  1. Tworzymy przedszkole przyjazne dzieciom, rodzicom i nauczycielom, w którym wszyscy dobrze się czują.
  2. Tworzymy rodzinną atmosferę opartą o życzliwość i wzajemny szacunek
  3. Wysoko wykwalifikowana i systematycznie doskonaląca się kadra pedagogiczna stwarza warunki do wszechstronnego rozwoju, zaspokajania potrzeb oraz wyzwalania twórczej aktywności dziecka.
  4. W kolorowych i dobrze wyposażonych salach dzieci rozwijają swoje zainteresowania, zdobywają umiejętności i wiedzę zgodnie z indywidualną drogą rozwoju.
  5. W pracy wychowawczo – dydaktycznej wykorzystujemy innowacje (rozwijanie twórczych zdolności i zainteresowań dziecka) oraz programy autorskie.
  6. Rozwijamy kreatywność, wyobraźnię i twórczość, umożliwiamy kontakt z różnymi formami sztuki dostosowanej do wieku dziecka.
  7. Wychowujemy dziecko do życia w zgodzie z samym sobą z ludźmi i otaczającym światem, dobrze przygotowane do podjęcia nauki w szkole.
  8. Stwarzamy sytuacje umożliwiające twórcze działanie i dokonywanie wyboru.
  9. Uczymy szacunku dla odmienności, dla uczuć i potrzeb innych ludzi; umiejętności rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
  10. Zapewniamy dziecku bezpieczeństwo podczas pobytu w przedszkolu, troskliwą opiekę i akceptację.
  11. Zapewniamy indywidualne podejście do każdego dziecka, co pozwala mu na odkrycie i pielęgnowanie jego wrodzonych talentów.

 


InfrastrukturaTola-skacze

Budynek o powierzchni użytkowej ok. 200 m. kw. składa się z trzech sal dydaktycznych, gdzie każda z nich podzielona jest na dwie podstawowe strefy: przestrzeń do zabawy i część przeznaczoną do spożywania posiłków oraz pracy przy stolikach.

Przedszkole spełnia wszystkie wymogi postawione przez Unię Europejską gwarantujące bezpieczne i higieniczne warunki dla dzieci:

  • wymaganą wysokość sal
  • odpowiednią szerokość drzwi
  • materiały antypoślizgowe na podłogach
  • doskonałe zabezpieczenie ppoż. system bezpieczeństwa –monitoring na terenie budynku
  • odpowiednią ilość sanitariatów
  • dużą szatnię dla dzieci
  • trzy przestronne, kolorowe sale dydaktyczne
  • łazienki w każdej sali oraz brodzik przystosowany do potrzeb dzieci
  • pomieszczenie socjalne
  • możliwość korzystania z terenu sąsiednich boisk sportowych oraz parku z placem zabaw
  • system odżywiania dzieci –proponujemy pyszne i zdrowe jedzenie uwzględniając przy tym specyficzne potrzeby żywieniowe najmłodszych. Posiłki przygotowywane są ze świeżych , naturalnych produktów w sąsiadującej , zaprzyjaźnionej z przedszkolem firmie.

 


Tadzio-i-Tola-rower

Godziny pracy

Czas pracy przedszkola jest dostosowany do godzin pracy Rodziców, czyli od poniedziałku do piątku, od godziny 7:00 i zapewnia opiekę do godziny 17:00.

 


Nasza kadra

W naszym przedszkolu opiekę wychowawczo – dydaktyczną nad dziećmi sprawują młode, ambitne, serdeczne i pełne entuzjazmu nauczycielki. Są to osoby kompetentne, otwarte na potrzeby dzieci, dające im poczucie bezpieczeństwa i lubiące swoją pracę. Całe grono pedagogiczne posiada  pełne kwalifikacje do nauczania dzieci w wieku przedszkolnym, stale się rozwija, zdobywa kolejne stopnie awansu zawodowego, nowe doświadczenia i wiedzę, która pomoże im jak najlepiej wspierać Państwa dzieci w ich indywidualnym  rozwoju. Zajęcia, które odbywają się w mało licznych grupach sprzyjają lepszemu poznaniu dzieci przez nauczycielki i indywidualnemu podejściu do każdego z nich.

Tadzio-kopie

 

 

Chcemy, aby dziecko wychodzące z naszego przedszkola do szkoły mogło powiedzieć: „Wszystkiego, co naprawdę trzeba wiedzieć nauczyłem się w przedszkolu – tego jak żyć, co robić, jak postępować, współżyć z innymi, patrzeć, odczuwać, myśleć, marzyć i wyobrażać sobie lepszy świat”.

♦ ♦ ♦

Erich Erickson