OPŁATY W ŻŁOBKU – rok przedszkolny 2023/2024
- czesne w wysokości: 1.300,00 zł
- + stawka żywieniowa*
- opłata rezerwacyjna: 500,00 zł (wpłacana przy umowie zaliczana na poczet pierwszego czesnego)
- opłata roczna: 300,00 zł
* wysokość stawki żywieniowej uzależniona jest od kwot określanych przez dostawcę cateringu – obecna stawka żywieniowa wynosi 13,00 zł / dzień (dieta standardowa) lub 14,00 zł / dzień (dieta dziecka ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi).
Promocja: 100 zł zniżki czesnego na drugie i kolejne dziecko w Strefie Malucha
W ramach opłaty rocznej:
1. Wyprawka (artykuły papiernicze, pomoce dydaktyczne, podręczniki, nowe programy edukacyjne).
2. Szereg imprez organizowanych w przedszkolu i poza nim: teatrzyki, koncerty muzyczne, festyny, bale, spotkania z ciekawymi ludźmi, warsztaty tematyczne i naukowe, zajęcia otwarte i koncerty dla rodziców, wyjazdy autokarowe na wycieczki, lekcje muzealne, wystawy, przedstawienia teatralne i inne.
3. Paczka od Mikołaja, upominek na Dzień Dziecka, nagrody w organizowanych w placówce konkursach, nagrody na zakończenie roku „zerówki”.
Opłata roczna:
1. Pierwsza opłata roczna pobierana jest corocznie w miesiącu wrześniu wraz z pierwszym czesnym.
2. Opłata ta nie podlega zwrotowi.
3. W przypadku zapisania dziecka w trakcie roku szkolnego (po zakończeniu rekrutacji) opłata roczna jest dzielona na 12 części i pobierana proporcjonalnie do ilości miesięcy pozostałych do zakończenia bieżącego roku szkolnego, w których dziecko będzie uczęszczało do przedszkola.
Opłata rezerwacyjna:
– jest płatna w ciągu 7 dni od daty otrzymania informacji o przyjęciu dziecka do przedszkola.
– zaliczana jest na poczet pierwszego czesnego za pierwszy miesiąc uczęszczania dziecka do placówki.
– opłata ta nie podlega zwrotowi.
W ramach czesnego w przedszkolu Strefy Malucha dzieci uczestniczą w:
- zajęciach dydaktycznych, stanowiących podstawę programową wychowania przedszkolnego, prowadzonych przez nauczyciela
- licznych atrakcjach w przedszkolu: przedstawieniach teatralnych, koncertach, spotkaniach z ciekawymi ludźmi, uroczystościach okolicznościowych, balach;
- zajęciach z języka angielskiego prowadzonych przez lektora (w tym warsztaty teatralne, plastyczne) – dynamiczne, urozmaicone zajęcia polegające na wspólnym śpiewaniu piosenek, powtarzaniu wierszyków, odgrywaniu scenek, uczestniczeniu w grach i zabawach ruchowych oraz wiele innych; na zajęciach lektor kładzie nacisk na naukę mówienia i rozumienia ze słuchu;
- gimnastyce korekcyjnej i ogólnorozwojowej (1x w tygodniu) – ćwiczenia ruchowe prowadzące do poznania własnego ciała, pomagające zdobyć pewność siebie i poczucie bezpieczeństwa w otoczeniu, ułatwiające nawiązanie kontaktu i współpracy z grupą;
- zajęciach komputerowych (1x w tygodniu) nauka z użyciem nowoczesnych programów edukacyjnych dla dzieci;
- zajęcia z wykorzystaniem podłogi interaktywnej – dzięki edukacyjnym animacjom dzieci zostaną wprowadzone w świat kolorów, dźwięków i przyrody. Poznają zwierzęta, pory roku, liczby oraz instrumenty muzyczne;
- zajęciach muzycznych – nauka gry na instrumentach perkusyjnych, melodycznych i bum-bum rurkach;
- zajęciach rytmiczno – muzycznych z akompaniatorem i choreografem (2 x w tygodniu) – śpiewanie, gra na instrumentach perkusyjnych, słuchanie muzyki, taniec;
- zajęciach plastyczno – technicznych – malowanie na szkle, prace przestrzenne, rysowanie węglem i świecą, wykorzystanie farb klejowych oraz masy solnej, wydzieranki, prace konstrukcyjne z użyciem różnorodnych technik plastycznych, origami, itd.
- warsztatach małego odkrywcy – widowiskowe eksperymenty i doświadczenia rozwijające aktywność badawczą dzieci; wspólnie odkryjemy jak działa kompas, dlaczego pada deszcz, do czego można wykorzystać siłę wiatru, jak powstaje tęcza;
- zajęciach z dramy – drama wykorzystuje przeżycia dziecka, jego wyobraźnię, sposób mówienia oraz zainteresowania, stwarza możliwość rozwoju doświadczeń posiadanych przez dziecko;
- bajkoterapii – inaczej terapia przez bajki. Zasadniczym jej celem jest redukcja napięcia, lęku oraz odbudowanie pozytywnego obrazu siebie i świata;
- muzykoterapii – muzyka uspokaja, uczy wrażliwości, rozwija zainteresowania i pozwala odkryć nowe umiejętności. Muzykoterapia w przedszkolu wskazana jest w pracy z dziećmi nadpobudliwymi, zalęknionymi, mającymi trudności z nauką pisania i czytania, a także z niską koordynacją ruchową;
- nauce globalnego czytania
- profilaktyce logopedycznej (codziennie) – gimnastyce buzi i języka na wesoło.